Ekošola kot način življenja

Cilji:

a) ZGODNJE NARAVOSLOVJE (izbrati eno temo):

MLADI RAZISKOVALCI – Raziskovanje narave

  • Z raziskovanjem do znanja in pozitivnega odnosa do narave (doživljanje narave z neposredno izkušnjo, opazovanje izbranega območja – zelenica, park, gozdni rob, gozd, kmetija…)
  • Opazovanje deževnika v umetnem okolju ( spoznati vlogo in pomen deževnika pri prezračevanju in mešanju prsti)
  • Jesenske barve in listne ploskve (opazovanje spreminjanja barv , nabiranje odpadlega listja, razlike med listnimi ploskvami.)

SEMENA IN VRTOVI – Šolska VRTilnica

Elemntory GLOBE – opazovanje in raziskovanje atmosfere ( oblaki, temperatura), hifrosfere ( bližnji potok, mlaka, reka – merjenje temperature vode, pedosfere ( kaj najdemo v prsti…).

LEAF – Znanje o ekosistemih in gozdovih ( vidika gozda in drugih ekosistemov, raziskovanje4, gozdna pedagogika, likovno – literarni natečaj).

OHRANJANJE BIOTSKE PESTROSTI IN SKRB ZA VODO (raziskovanje vsega živega v različnih ekosistemih, raziskovanje potokov, rek jezer, ribnikov).

b) IZVESTI dva projekta v okviru dveh tematskih sklopov

– 1. tematski sklop: KROŽNO GOSPODARSTVO/ ODPADKI

( projekti v Ekoportalu: Eko – paket, Odpadkom dajemo novo življenje, Ne zavrzi oblek ohrani planet, Krožnost in tekstilije).

– 2. tematski sklop: HRANA

( projekti v Ekoportalu: Hrana ni  za Tjavendan, Mlekastično – izberem domače), Altermed 2025 – Tradicionalna in zdrava prehrana v interakciji s podeželjem).

c) SODELOVATI VSAJ V DVEH OD SPODAJ NAVEDENIH PROJEKTOV:

– MISIJA ZELENI KORAKI: (ozaveščanje o trajnostni mobilnosti, okolju in človeku prijazne oblike prometa izbira prevoznih sredstev in potovalne navade, vplivi prevoznih sredstev na potovalne navade…).

– MLADI V SVETU ENERGIJE: ( pomen energije, kako pridobivamo električno energijo, za kaj vse potrebujemo električno energijo).

– PODNEBNE SPREMEMBE ( podnebni tek, podnebni detektiv).

Skip to content