Cilji:
a) ZGODNJE NARAVOSLOVJE (izbrati eno temo):
MLADI RAZISKOVALCI – Raziskovanje narave
- Z raziskovanjem do znanja in pozitivnega odnosa do narave (doživljanje narave z neposredno izkušnjo, opazovanje izbranega območja – zelenica, park, gozdni rob, gozd, kmetija…)
- Opazovanje deževnika v umetnem okolju ( spoznati vlogo in pomen deževnika pri prezračevanju in mešanju prsti)
- Jesenske barve in listne ploskve (opazovanje spreminjanja barv , nabiranje odpadlega listja, razlike med listnimi ploskvami.)
SEMENA IN VRTOVI – Šolska VRTilnica
Elemntory GLOBE – opazovanje in raziskovanje atmosfere ( oblaki, temperatura), hifrosfere ( bližnji potok, mlaka, reka – merjenje temperature vode, pedosfere ( kaj najdemo v prsti…).
LEAF – Znanje o ekosistemih in gozdovih ( vidika gozda in drugih ekosistemov, raziskovanje4, gozdna pedagogika, likovno – literarni natečaj).
OHRANJANJE BIOTSKE PESTROSTI IN SKRB ZA VODO (raziskovanje vsega živega v različnih ekosistemih, raziskovanje potokov, rek jezer, ribnikov).
b) IZVESTI dva projekta v okviru dveh tematskih sklopov
– 1. tematski sklop: KROŽNO GOSPODARSTVO/ ODPADKI
( projekti v Ekoportalu: Eko – paket, Odpadkom dajemo novo življenje, Ne zavrzi oblek ohrani planet, Krožnost in tekstilije).
– 2. tematski sklop: HRANA
( projekti v Ekoportalu: Hrana ni za Tjavendan, Mlekastično – izberem domače), Altermed 2025 – Tradicionalna in zdrava prehrana v interakciji s podeželjem).
c) SODELOVATI VSAJ V DVEH OD SPODAJ NAVEDENIH PROJEKTOV:
– MISIJA ZELENI KORAKI: (ozaveščanje o trajnostni mobilnosti, okolju in človeku prijazne oblike prometa izbira prevoznih sredstev in potovalne navade, vplivi prevoznih sredstev na potovalne navade…).
– MLADI V SVETU ENERGIJE: ( pomen energije, kako pridobivamo električno energijo, za kaj vse potrebujemo električno energijo).
– PODNEBNE SPREMEMBE ( podnebni tek, podnebni detektiv).